Welkom in Li La Land

waar kleuters weer gaan spelen

In Li La Land ontdekken kleuters de betoverende wereld van spelen!

Met behulp van onze baanbrekende app worden kleintjes aangemoedigd om te verkennen, te verwonderen en te gaan experimenteren. Oftewel: spelen. En dat is belangrijk, want spelen is essentieel voor hun ontwikkeling. Maar vooral: spelen is plezier!

Onze missie is helder: kleuters actief laten spelen.
Op een baanbrekende manier.

Een zorgwekkende trend

Kleuters spelen steeds minder, vooral door de opkomst van schermpjes. Een zorgwekkende trend voor hun ontwikkeling. Volgens de Real Play Coalition is spelen essentieel voor de fysieke, mentale en sociale ontwikkeling van kinderen: ‘Kinderen hebben vandaag spel nodig om hen de middelen te geven om de problemen van morgen op te lossen’. Ouders weten dat. Maar worstelen met de onvermijdelijkheid van schermpjes…

Li La Land is het antwoord op deze uitdaging, en we zijn vastbesloten om het tij te keren. En gek genoeg: door het schermpje te benutten..

Li La Land als game changer

Li La Land heeft eerst succes geboekt met een innovatieve schoolmethode voor het onderwijs: Spelend leren voor kleuters. Binnenkort brengen we deze bewezen methode naar de huiskamer met onze nieuwe Li La Land app.

Onze characters nemen kleuters mee op een betoverende reis via het scherm, waar ze worden geprikkeld om te verkennen, verwonderen en experimenteren in de echte wereld. Effectief, veilig en beproefd. Li La Land is de broodnodige game changer die ervoor zorgt dat kleuters weer gaan spelen. En ouders willen niets liever.

Grijp nu de kans,
doe mee met Li La Land!

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

We laten u graag in een persoonlijke kennismaking zien hoe ons concept aanslaat en welke mogelijkheden dit voor uw bedrijf biedt.

Copyright © 2024. All rights reserved.