Yurls en les op afstand

Nu de scholen gaan sluiten staan leerkrachten weer voor de taak om online les te geven. In het voorjaar van 2020 bleek Yurls een ideale tool om het onderwijs op afstand mee te ondersteunen.

Yurls is gratis. Op een snelle en eenvoudige wijze kun je jouw pagina vullen met verwijzingen naar websites waar leerlingen extra oefenstof kunnen vinden en waar ze regelmatig moeten inloggen. Je kunt de pagina tevens vullen met video’s en opdrachten. Ook handig voor ouders die via Yurls weten waar hun kinderen extra oefenstof kunnen vinden.

Om het je makkelijk te maken verzamelden we reeds een aantal veel gebruikte portals zoals Gynzy, LessonUp, Bingel, Basispoort, Sommenmaker.nl, Blink Wereld, Nieuwsbegrip, Klokrekenen.nl en ZuluConnect. Je vindt ze op Yurls Support. Via de icoontjes kopieer je ze eenvoudig naar jouw eigen Yurls.

Je kunt ook zoeken naar lesmaterialen via de Yurls zoekmachine. Je vindt dan materialen die collega’s reeds op hun Yurls hebben geplaatst. Via de icoontjes kopieer je de materialen naar je eigen pagina of plaats je een link naar de Yurls van jouw collega.

Heb je nog geen Yurls? Meld je hier gratis aan.
Heb je al een Yurls? Deel je ervaringen met collega’s!

Plaats een reactie